Často kladené otázky
Jak postupovat při nákupu na www.mujhouse.cz?
Mohu si objednat zboží, které je momentálně vyprodané?
Pokud je u zboží napsáno "vyprodáno", tak není skladem, ale doobjednáme jej, jakmile to bude možné.
Co znamená u produktů "sledovat cenu"?
Pokud je zboží vyprodané, nebo momentálně nedostupné, je možné ho ještě mít?
Svou objednávku můžete zaplatit dobírkou, bankovním převodem, nebo kartou on-line.
Jaký způsob dopravy si mám vybrat?
Kde se právě nachází moje objednávka?
Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, kontaktujte nás.
Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?
Ano, napíše e-mail, SMS, nebo zavolá.
Jak se zachovat, když je obal balíčku poškozený?
Jak se zachovat, když si poškození všimnu po převzetí zboží?
Jak postupovat, když chci zboží reklamovat?